we cant cry the pain away.

2007-02-25 @ 13:08:58

En annan dag är påväg att passera, jag tänker på dig hela tiden.

Men du är precis där, och jag är här och väntar.

Jag skrev detta brevet i mitt huvud, så många saker är lämnade utan att vi pratat om det.

Men nu är du borta och jag kan inte tänka klart.

Detta kan bli den sista gången för mig att få dig att förstå.

Jag gör vad som helst, bara för att få hålla dig i mina armar, Jag gör vad som helst bara för att få somna brevid dig, jag hoppas att du kommer ihåg mig, för jag kommer aldrig glömma dig.

Så nu efter alla dessa dagar, om du saknar mig utan rädsla, så finns jag här och väntar.

Jag blundar och allt jag ser är dig! Jag blundar och försöker sova, men jag kan inte glömma dig. Jag gör vad som helst för dig.


Jag kan inte glömma dig baby, snälla kom tillbaka?

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback