jag vill, men ändå inte.

2007-05-10 @ 14:04:54
Idag är jag sjukis lixom=/
började me feber måndag+tisdag, ändå var jag i skolan ..
sen så stannade jag hemma för att vila på onsdan,
men då hade jag magsjuka, och det har jag idag oxå, spyr som faan :(
tråwkigt, jag vill juh vara frisk, så jag kan leka me Emma i Skolan <3
Men jag orkar faan inte blogga, har tröttnat på det,
men det är nog bara för att ingen kommenterar !
Så nu får ni fanimej kommentera !
jaja, va ska man skriva, om jag ska berätta sanningen så är det så att jag är askass på att blogga, men ointressanta saker är jag faan bäst på att skriva ;D
jag slänger in en bild itället så slipper ni sitta och läsa mina ointressanta ord :D.

image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback