Allt blir så annorlunda.

2008-11-01 @ 00:48:07
Jag vet, jag vet. Allt är inte som det brukade vara. jag minns faktist inte så himla mycket som jag borde göra från hamburgsundsskolan. jag kommer ihåg hur osäker jag kände mig i mig själv. saker förändras. jag har min erik nu som gör att jag känner mig älskad och behövd. OK, jag kanske har förändrats, men isåfall var det meningen, annars skulle det aldrig skett.
Det var ganska längesen jag bloggade nu. (inte för att jag har vart en sann bloggare någon gång, haha). men det känns verkligen så skönt att skriva av sig lite. även om någon inte läser.


jag har tre otroligt bra vänner.
jag hoppas att ni stannar där ni är.
För jag kommer någon gång till den punkten jag inte orkar ta tag i allt själv.
Sofia, Emma och Emelie, Stay close to me!<3

denna helgen blir det lugnt! jätteskönt:)
Jag och Erik var och hälsade på mormor och morfar idag, dom bjöd på god mat och vi hade jättemysigt.
jag har saknat er mormor och morfar !
Och nu har jag hamnat här vid datorn och erik har juh självklart somnat framför tvn, haha.

28 juli 2007
Malin&Erik
förlovade
4 oktober 2008


Kommentarer
Postat av: sofia

malin <3 min fina vän!

2008-11-04 @ 17:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback