En skoj helg i flk och sthlm!

2009-08-31 @ 12:15:14
helgen har jag spenderat med mina underbara vänner och min underbara pojk!
Fredagen började med att Camilla hämtade mig runt tiotiden!:P det blev frukost på donken och sen skolan för att hämta grejer. efter det drog vi till stan för att ordna camillas naglar!:) när naglarna var fixade bar det av till orust till min älskade, vi sträckte på benen och bytte bil och åkte sedan vidare till falköping!:) när vi var framme i falköping så släppte vi av Camilla hos Dennis och så åkte jag och Erik vidare till Tidaholm där vi hälsade på min farmor och farfar!:) även far var på plats! sen drog vi vidare till min moster och hälsade på, hon beställde lite stuffs av mig och sen bar det av till falköping igen, väl framme i falköping blev det vindrickning och pizzaätande!:D sen drog vi till terassen, najs som bara den! sen var vi hemma vid 3tiden och somnade vid 4-tiden, sen upp kl. 5.20 igen för en resa till sthlm. i stockholm var vi på föreläsning! det var väldigt intressant men på grund av förlite sömn så satt hela vårat sällskap och nickade till!:D hahaha
Eftersom att jag blev sjuk så skippade jag matfestivalen i skövde och fick med mig Erik och Camilla hem till Dennis igen där vi somnade så gott:)

På söndagen blev det hemfärd till orust där jag fortfarande är!(:
Vi drog och hälsade på eriks bror niklas som beställde lite parfym och andra grejjer av mig :)

Nu idag så sitter jag här helt ensam hemma hos erik och är sjuk. jag försöker hitta ett bra tidsfördriv men det är inte det lättaste måste jag säga!:) hoppas att alla mår bättre än mig!:D
Jag slänger in en bild på mig och erik från helgen!:) resten av bilderna hittar ni på ansiktsboken!:)



PussPussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Micke

Inget av det =) Asus

2009-09-02 @ 12:43:57
URL: http://mickebyggare.blogg.se/
Postat av: Micke

Tack ändå!

2009-09-02 @ 14:26:09
URL: http://mickebyggare.blogg.se/
Postat av: Micke

Klicka bara inte på det..

2009-09-02 @ 19:48:55
URL: http://mickebyggare.blogg.se/
Postat av: Micke

Du kan ju inte påstå att du missar varningarna?

2009-09-02 @ 19:49:43
URL: http://mickebyggare.blogg.se/
Postat av: Micke

Varningarna är där av en anledning. Och jag kan trösta dig med att det än så länge bara är du som sett den som inte förstått vad den handlade om. Då där står en tydlig beskrivning om filmen!

2009-09-03 @ 23:23:48
URL: http://mickebyggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback