Beautiful, so beautiful.

2009-03-19 @ 10:24:45
Idag är det fint väder, vilket det har vart nästan heeeela veckan ! :)
JAg vet egentligen inte vad jag ska skriva. jag känner att jag missar jättemycket i skolan nu på grund av huvudvärken. nonstop i 24dagar. jag har juh inte vart borta från skolan 24 dagar. det är bara att bita ihop och gå dit.

Jag funderar väldigt mycket på er 3. vet inte om jag ska skriva vilka frågor det är jag ställer mig själv. men den största frågan är juh om jag någonsin kommer att bli en del av er. det är så himla svårt att känna att jag är en del av er.

Idag vill jag inget annat än att vara hos Erik. Jag vill bara mysa mysa mysa... !

Malin, du är en unik person. jag gillar allt med dig, det som sårar mig är att jag vet att du inte alltid mår bra, men ändå finns det inget jag kan ändra på. Eller jo, det kan jag ju, jag skulle kunna ge dig mer av min lediga tid, skulle det få dig att känna dig bättre? I wanna be a part of you, honey.


PussPussPussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Maw

Oj vad jag såg att du kommenterat förut. Jag saknar dig Malin och vill att det ska bli så som förr om det kan bli det. du vet vad jag menar. skrivandet kanske var ett rop på dig raring. förstår du? vi får börja lägga ner mer tid så vi kan ses. <3

2009-03-19 @ 14:42:52
Postat av: Emma

tkr synd om dig med all din huvudvärk, du förtjänar inte det.

du e underbara mask-malin <3

2009-03-19 @ 18:16:56
Postat av: Jag

Jag förstår malin<3 jag älskar dig verkligen. Vi behöver varandra!<3



Tack emma:)<3

2009-03-19 @ 22:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback