En dag fylld med lycka !

2009-03-25 @ 23:58:18
Idag har jag vart på ungdomsmottagningen, vi bestämde att jag skulle sätta in P-stav. eller jag ville ha det så det blev tid på fredag kl.11 =)

Sen träffade jag min vackra isabelle, vi gick och solade, sen gick vi och fikade med emma och Sofia ! MYS !:)
För mig och isabelle bar det vidare till torp, där vi gick i timmar !:) jag visade issa vilka skor jag ville ha, det slutade med att hon köpte dom till sig :) hon var verkligen jättefin i dom ! jag provade dom men jag tyckte inte riktigt att dom passade mig, så det blev bra att jag fick se dom på en riktigt snygg brud :)
Erik kom och plockade upp oss på torp, vi köpte pizza och såg på tv, rahm va med och käka pizza med :)


När vi var på hamburgsundsskor i stan så kollade jag och issa på ett par skor och då sa hon
- jag kan inte ha sånna skor för mina tänder sticker ut!
Då sa jag
-Tänder? vad menar du?
Sen började båda asgarva för det var juh inte tänder hon menade utan det var juh tår:P


Nu ska jag och issa krypa till kojs och se på wallander:)
Tack för en underbar dag med dig, det behövdes verkligen. love you girl !


PussPussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är vackrast min malin

din isaelle <3

2009-03-26 @ 15:36:08
Postat av: emma

dom som kommmentera vet va de är :) reumatism asså, tack malin,saknar dig <3

2009-03-30 @ 19:54:17
URL: http://himlenfaller.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback