Plugg!

2009-09-22 @ 16:55:43

Precis klar med en uppgift. har en hel del att göra idag! sen så ska man ju hinna med träningen också. den får ju inte missas!:)

 

förövrigt har jag en känsla av besvikelse som jag har svårt för att skaka av mig! jag vet, jag är duktig på att ljuga. du förstår väl att jag blir ledsen på dig? men det är ju inget jag säger. men här kan jag skriva det! JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT BESVIKEN PÅ DIG! jag hade sett fram emot detta. usch, jag vill bara kunna vara stark och skaka av mig detta. men ibland så tar det emot. jag behöver stanna upp och andas och tänka igenom saker ibland.. som denna gången. men nu önskar jag som allra mest att jag bara kunde skaka av mig detta. det tar så mycket energi att vara ledsen och besviken.





PussPussPussPuss

Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2009-09-23 @ 15:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback