16/3-2010

2010-03-16 @ 11:32:24

Ibland funderar jag på vad folk har för normer och värderingar. Värdesätter man verkligen allt som man man borde? Utgår man från att ingen far illa utifrån den handlingen man faktiskt tänkt att utföra? Jag tror verkligen inte att man gör det. Jag tror att dom flesta tänker på sig själva i första hand. För man skulle väl inte göra något som man själv inte hade fått ut något av? Eller jo det kanske man skulle, men man skulle aldrig gjort något som man själv far illa av, det är jag säker på. Men varför utsätter man då andra för sådana saker? Vad är det vi egentligen vi värdesätter i första hand, oss själva eller andra? Jag känner mig inte speciellt högt prioriterad just nu. Känner mig ganska nervärderad, precis som om det jag gör inte duger. Det är så dåligt så att man väljer att göra om allt arbete som jag har lagt ner för att få fram det jag vill få fram. Utan att ens veta vad det är jag har gjort.
Finns det verkligen sådana människor som beter sig så? Ja det finns det tydligen.

Det var väl allt jag hade att dela med mig om idag. Men imorgon, då jävlar har jag nog mycket att dela med mig om. kanske iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback