drivinglicence

2010-03-24 @ 16:12:08
I måndags klarade jag även uppkörningen! Så det betyder nu att jag har körkort. Jag klarade allt på första försöket :D jag är så fruktansvärt stolt över mig själv! I DID IT!
Men det är inte alltid jag är stolt över mig själv kan jag säga, jag känner att jag måste ta tag i mig själv, kanske gå ner sisådär 20 kilo, och sköta skolan, det är ju trots allt inte lång tid kvar nu! Det gäller verkligen att ta sig i kragen och rycka upp sig, för det är ingen annan som gör det åt mig. Man får inget stöd från någon, bara klagomål på klagomål.
Men den som har stöttat mig mest nu när det gäller körkortet och skolan så måste jag nog säga att det är Emma. Hon har verkligen fått mig till att ta tag i saker. Hon har även fått mig till att vilja ta tag i saker! Tack Emma för att du har vart ett stöd för mig under dom senaste veckorna, utan det stödet du har gett mig så vet jag inte om jag hade suttit här i soffan med ett körkort idag! :) <3
På fredag ska projektarbetet vara inlämnat. Det ska bli skönt när det är över, aldrig mer ska jag göra ett sådant här stort arbete utan att verkligen tänka igenom det ämne man har tänkt att skriva om och vem man skriver det med. Jag tror att det hade vart bättre om man kanske skrev det med någon man inte stod så nära men ändå någon man känner hyffsat bra, men måste kunna lita på varandra! Men risken när man gör det med en nära vän är att man kanske blir ovänner, och det är inte roligt, för man är ju inte arga på varandra förövrigt utan det är kanske arbetet som skapat all den ilskan som går ut över arbetet som faktiskt ska bli betygsatt. aldrig mer säger jag bara, aldrig mer!
Om en stund hade j ag tänkt att jag skulle ringa Emma och fråga om hade lust att plugga med mig, om jag nu får låna bilen såklart, det återstår att se!
PussPussPussPuss!

Kommentarer
Postat av: Emma

<3

2010-03-24 @ 20:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback