Funderingar

2010-09-23 @ 00:29:14
Nu är klockan 00:23 och jag börjar jobba kl 7 imorgon, är inte det underbart?
Just nu ligger jag i min säng framför datorn. Jag kan inte sluta tänka på hur livet skulle sett ut om jag inte hade gått upp alla dom där kilona, hade jag mått bättre nu då? Hade jag varit piggare? Hade jag sluppit den där förbannade ångesten? Jag kan heller inte sluta tänka på hur jag ska orka gå ner massa i vikt. För jag vet att jag måste, jag måste verkligen. Jag kan inte leva instängd i denna kroppen. Jag kan inte leva med att veta vilken siffra vågen visar, jag kan inte-jag ska inte-jag orkar inte med den känslan.
Jag behöver en ordentlig knuff för att orka ta tag i mitt problem, jag behöver motivation och det får jag inte genom att se mig själv i spegeln, för det enda jag vill göra då är att krypa under täcket och försvinna.

Kommentarer
Postat av: Maw

vi fixar det tillsamman hjärtat!

2010-09-23 @ 17:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback