KakBak

2009-12-21 @ 21:16:14
Idag bakade jag pepparkakor med Malin! Det var kul, självklart så gjorde jag en snopp :)
Imorgon måste jag åka upp till tanum för att lämna Aloevera till Nina. Nu är jag så jävla trött så att jag funderar på att sova. Men en sak måste jag faktiskt påstå/tycka. Det har vart så jääääävla skönt och då menar jag verkligen SÅ JÄVLA SKÖNT att inte ha umgåtts med er det sista. inte pratat så mycket med varandra har vi heller gjort. DET HAR VART SÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SKÖNT!!! jag känner mig nästan som en ny människa, jag slipper tänka mig för innan jag gör något, för om jag gör fel så kanske jag inte är perfekt i era ögon, åh så skönt, hoppas att det fortsätter såhär.



Tack Malin för en underbar dag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback