Nu är granen klädd

2009-12-22 @ 18:29:17
Det är verkligen helt sjukt vad tiden går snabbt! Redan på torsdag är det jul! Jag ska jobba på torsdag med, 16.30-20-30, så jävla gött, bra betalt är det med :)
Imorgon ska jag åka till Uddevalla för att handla den sista julklappen, det är till Erik.

Förut tänkte jag på att det är inte många skoldagar kvar tills studenten nu!
Först jullov, sedan blir det sportlov, sedan blir det ju påsklov och så ska jag ha ytterligare 4veckors praktik! DET BÖRJAR NÄRMA SIG NU! Gaaaah vad jag längtar! vara utbildad undersköterska och tjäna ännu mer! Underbart!:D

Nej nu ska jag ta och städa klart mitt rum och hänga upp min adventsstjärna som jag hittills har vägrat att hänga upp:)

Ha en god jul :)

Kommentarer
Postat av: Johan

Fin blogg :) kolla in min är en kille som ha blogg men så långt ifrån bögblogg man kan komma, är en fordonare som gilla att gymma köra skoter och toksladda med bil :)

2009-12-23 @ 02:07:17
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/
Postat av: Johan

ah men tackar tackar :)

2009-12-23 @ 18:29:15
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback