Sofia HP

2009-10-27 @ 19:41:05
Idag var jag ju som sagt på nordby, jag fick köpt mig 2koftor, ett armband och en tunika/tröja.
Jag har funderat väldigt mkt idag. Jag måste bara berömma Sofia!
Hon är verkligen en självsäker person! Hon har starka åsikter, vilket kan vara både fördelar och nackdelar;) men mest fördelar! Hon är en smart brud och har en skön stil!  om jag skulle kört en sån där hiss och diss lista som alla fjortisbloggar kör med så hade definitivt Sofia hamnat högst upp på hiss-listan. Sofia är en bra förebild. Jag avundas hennes självsäkerhet. Sofia har alltid en bra och ärlig åsikt, det är det jag gillar mest med henne! Hon är en bra brud, och hon blir ju knappast sämre nu när hon fixade körkortet! Jag är så stolt över dig Sofia. Fortsätt att vara den du är!
Jag hoppas du förstår
Jag finns kvar när tiden går
Och har du sorg så är den vår
Jag stöttar dig.

Puss på sötaste Sofia!



Kommentarer
Postat av: Sofia

ååh malin vad glad jag blev nu!! detta gjorde min dag! <333 PUSS PÅ DIG!

2009-10-27 @ 23:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback