kallt!

2009-09-29 @ 13:32:36
Idag är det kallt. men ändå inte så kallt så att jag kan använda min nya vinterjacka.

Jag vill passa på att tacka för alla fina kommentarer jag fick när jag skrev inlägget om min dåliga dag. det värmde
jag vill också passa på att påminna vänner om att jag värderar dom högt!

jag har funderat många gånger över vad jag kan göra för att förändra världen. jag vet att jag inte kan förändra världen. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. jag vill uppmuntra alla till att skänka några kronor till rädda barnen.
Du kan välja att skänka 10 alternativt 50 kr genom att skicka ett SMS. Skriv 10FÖRÄNDRA (för 10 kr) respektive FÖRÄNDRA (för 50 kr) och skicka till 72 950.
Jag tycker att det är viktigt att hjälpa dom man kan. skulle alla göra som jag och skänka tio kronor till rädda barnen så hjälper vi till mycket! tänk så mkt pengar dom skulle få in. tänk hur stor skillnad du kan göra för så lite! Visa att du bryr dig!


Hoppas att detta inlägget gav en liten funderare iallafall :)


PussPussPussPuss

Kommentarer
Postat av: idaa

NIICE blogg!

2009-10-06 @ 16:07:32
URL: http://enjoyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback