vad ska man göra!?

2010-02-02 @ 18:27:22
Jag är så jävla taggad! Inför danmark, Kryssning, bal, student, ALLLLLLT!
men faan va pengar det kommer att gå åt! bara studentmössan gick på över 800:- ! helt sjukt!
Men va faan man lever bara en gång, och man tar bara studenten en gång...
Btw, jag fick jobbet, så nu väntar jag bara på att jag ska gå 3 utbildningar och sedan ska körkortet sitta på plats i min plånbok och sedan kan jag börja jobba och tjäna massa pengar:D
Köpte bil i helgen med:):):)
Wiiiiie allt går så bra nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Helt rätt! Snåla inte när det är studenten! Man gör det bara en gång.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig dag!

2010-02-04 @ 13:25:06
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback