Give me one reason and I promise I would understand

2010-01-13 @ 23:16:57
Jag ser inte henne som ett hot, men varför ska hon börja röra i detta? Bara det lilla gjorde mig irriterad, förstår hon inte att han inte vill ha med henne att göra? Han har sagt det till henne gång på gång! Du fick din chans och du sabbade den, nu är det jag som har bollen i mina händer, och den bollen kommer jag aldrig att släppa.
Nog pratat om det. Idag var jag i skolan för första gången på hur länge som helst, med tanke på att jag hade praktik i 4 veckor innan jullovet. Det var härligt att träffa alla igen, jag har en grym klass! Idag har vi pratat så mycket om balen. 29maj är den, en lördag. Sminket och håruppsättning är fixad, men min klänning? vad ska jag ha för modell? vilken färg? Camilla ska iallafall sy den åt mig:)

Nu har jag inte så mycket mer att skriva här. Ha det gött!

PussPussPussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback