Lasange

2011-03-31 @ 17:12:48
Har haft feber i 4 dagar nu. Jag förstår inte vad det är, jag har bara feber och ont i huvudet. Och orkeslös är jag med. Men jag har ingen förkylning eller något annat. Men skönt det ändå..
Mamma var här igår och tapetserade, nu är fondväggen klar, så det som är kvar är målning av lister, tapetsering av 3 väggar i sovrummet+ målning&tapetsering i köket. Sen är allt klart :)
Såhär ser fondväggen ut :D

 

Håller på att göra Lasange, hoppas verkligen att den blir god för jag är sviiiiiiiinhungrig! och till det blir det sallad :)


Kommentarer
Postat av: Yasmine

Hej,

Var med och tävla om en länkning i dagens film.

Allt du behöver göra är att tipsa om en film i dagens film inlägget :)

2011-04-08 @ 13:29:07
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback