Uppdatering

2011-09-14 @ 13:48:41
Tänkte uppdatera lite för det var ju ett tag sedan...  Det som har hänt sedan sist är ju att jag har fått fast jobb! WOHO! Ångesten är som bortblåst, och det känns underbart :)
När jag är ledig från hemtjänsten så jobbar jag på med LR, samarbetar med min underbara granne Malin :) Vi har även startat en blogg om det vi grejar med så jag tänker inte gå in så djupt på detta nu utan jag jag länkar till bloggen istället för er som är intresserade :) Klicka -> HÄR!
Sen så har jag äntligen bestämt mig för att gå ner i vikt, så idag började jag med en måltidsersättning och till lunch/middag blir det stekt kycklingfilé och kokta morötter+broccoli :) Man kan äta gott fastän man ska banta :) Nu gäller det bara att motivera sig för lite motion oxå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback