Time goes by

2013-10-26 @ 11:40:12
Oj va längesedan det var jag skrev ett inlägg här!!! Den sjunde februari tittade våran dotter Nellie ut till världen. Hon var 49cm lång och vägde 3366 gram. Och sist jag var på BVC så vägde hon 9860 gram och var 72 cm lång!! Helt galet vad dom växer! Hon kan sätta sig upp själv nu och krypa, ställa sig mot saker och säga mamma :D min fina lilla nellie! <3 det är fantastiskt att bli mamma! Helt obeskrivligt fantastiskt! Ibland kommer sånna där stunder när allt kommer ikapp och man blir alldeles till sig av lycka och man bara vill pussa ihjäl dom <3 självklart är jag alldeles till mig hela tiden men ibland så kommer sånna stunder då det blir extra extra speciellt! Svårt att förklara men ni som är föräldrar vet nog vad jag menar :) 
Tänkte visa ett par bilder på nellie! Igår var vi hemma hos mamma och skulle fota fina höstbilder på nellie i löven. Men nellie började gråta så fort vi satte ner henne i löven! Haha hon var jätterädd för prasslet, och det försvårade det hela. Men mamma fick hjälpa till så nellie satt i mammas knä och så täckte vi över mamma med löv och lurade nellie lite ;) haha! 





Stackars lilla <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback