Jag och Julia buwsar!:)

2007-02-21 @ 01:16:46
Hihi, klockan är tio över ett på natten dårå, och jag har redan morgondagen bokad:)
Jag ska leka med Emma och David, och Ericaaah min baby kommer nog en stund oxå:)<3

Just nu sitter jag o buwsar me Juliiia, det är jättekul- för vi har damp nu :)
Julia har precis skaffat msn plus så vi sitter och skriver till varandra med massa osynlig text, megakul!=)
Thihihi!=D jag och Juliiia måste snart träffas, för vi har inte sett varandra på jättemegalänge, jag vet inte när sist gång var =O typ carnevalen ?:O GAAH jag blir galen, jag saknar dig min sötboll<3

jag vet inte vad jag ska skriva, jag tänkte vara lite duktig och försöka skriva lite längre idag, men jag har juh inget att blogga om xD
Aja, jag har hämtat oboypaketet+mjölkpaket, så jag sitter här och blir lite full på oboy ;D
haha det hade vart kul:)
nu blir jag väldigt festsugen, men vart ska man festa?^^

Nu måste jag springa och kisssa!
Natti natti, sov gott.
Pusss&Kläm Malin <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback