You bleed just to know you'r alive !

2009-04-04 @ 10:14:08
Hmm, vart ska man börja? jag tror att jag skriver ett lite kortare inlägg idag för jag har inte lust att dela med mig av så mkt :)

JAg är iaf sjuk, jättejobbigt:( igår så sket jag och victoria i sista lektionen, vi drog till viking och satte en stav i våra tungor !:)
senare på kvällen så blev det bio i strömstad med erik, bästisincog, torevi, malte :) tack för en trevlig kväll pojkar !:)
Filmen var bra, men jag somnade och missade halva typ, såg början och slutet:) jag somnade inte för att filmen var dålig, jag somnade för att jag mådde skit ;) förresten det var fast and furious vi såg ;)

Hoppas jag blir frisk nu, jag orkar inte detta!


PussPussPussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback