en till lista :)

2009-12-27 @ 20:52:43

Namn: Malin Diana Thuresson
Piercingar: Naveln och tungan
Tatueringar: Inga ännu, men det kommer!
Längd: 157,5 cm
Skostorlek: 37

Hårfärg: Blond

Fräknar: Ja

Motto: Lev varje dag som om den vore den sista

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ja

Tycker du att du är attraktiv? Inte det minsta

Dricker du? Ja då

Röker du? Yes

Vilket schampo använder du? Olika, men just nu UDO WALZ

Vilken parfym använder du? "Gabrielle-desperate housewifes"  Från LR

Vad är du rädd för? Spindlar och ormar

Gillar du att tvätta? Nej

Gillar du berg- och dalbanor? Ja

Senaste...

Filmen du hyrde? Johan Falk, tror jag?

Filmen du köpte? Vet inte

Låten du hörde: "Show most go on- Erik Grönvall" (kollar på Idol nu nämligen)

Låten du laddade ner? Kommer inte ihåg för kör ju spotify nu

Personen du ringde? Rickard, min bror :)

Personen som ringde dig? Rickard

TV-program du såg? Idol- de magiska ögonblicken

Person du tänkte på? Sofia

Favorit...

Låt: Rihanna-Cry

Sak att göra: SOVA

Sport: hmm, bra fråga!

Dryck: Alkohol- baccardi grandmelon med sprite, alkoholfri- coca cola

Kläder: Leggins och nått snyggt till

Film: kommer inte på någon favorit, men seven e bra:)

Bil: BMW m5 + BMW m6

Serie: Kronblom

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? ja

Gråtit över en flicka? ja

Ljugit för någon? ja

Varit i slagsmål? nej bara gått emellan :)

Blivit arresterad? Haha nej!

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal...

Gånger du varit kär? 2

Gånger ditt hjärta brustit? 1

Hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning?

Tjejer du kysst? hahaha vet faktist inte :)

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?oj, det vet jag inte

Gånger ditt namn varit med i tidningen?en gång vad jag vet, när vi hade pysseldag på skolan så var en tidning där och tog bilder, och då fick jag säga en mening :)

Senaste...

Boken du läste? Ego-girl

Personen du fick e-mail av? ingen aning

Personen du fick brev av? vet inte

Personen du fick sms av? Victoria

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Torsdags

Saken du köpte? Snus



Vad har du gjort idag? sett på tv och grejat vid datorn

Var det kul? Jadå

Brukar du svära mycket? en hel del ja

När stiger du upp på morgonen? olika

Vad har du på dig? en lila mysdress

Vad ska du göra ikväll? päsa vid tv:n med Daniel, Sofia och Erik tror jag :)

Vad är du allergisk mot? Tomater

Var har du ont?i min högra handled och mitt vänstra skulderblad

Använder du hårspray? ja ibland

Kan du stå på händer? haha ja om jag vill

Håkan Hellström eller The Ark? utan tvekan tar jag the ark...

Salt eller socker? salt

Gillar du ketchup? i lagom mängd-ja

Är du glad nu? ja, men röksugen

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? det som spelas på krogen!:D

Stockholm är... ? Roligt men överskattat

Göteborg är... ? Roligt!

Kan du sjunga? hahaha nej...

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? Thailand

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback