23 dagar nu.

2009-03-18 @ 10:47:34

Jag vill kunna blogga sådär bra, så som alla andra kan.
Jag har aldrig något intressant att skriva. eller jag har väl kanske mycket att skriva, men inte som jag vill dela med mig av till alla andra. Helst vill jag blogga varje dag, men det känns som att det är en trend att blogga just nu. jag vill inte följa trender. jag vill följa mitt eget tänkande.

Idag har jag en stor längtan till Erik. jag vill bara ligga där och mysa och att du ska hålla om mig. jag vill ligga tätt intill dig och känna hur ditt bröst rör sig när du andas. sådär tätt intill varandra som vi brukar. Jag känner en sån stark känsla av trygghet när jag är med dig. det är så underbart att  känna att allt du gör, gör du för mig. jag hoppas innerligt att du känner samma sak för mig. Jag kommer aldrig att finna ord för hur mycket du betyder för mig, aldrig. Jag älskar verkligen dig Erik Dristig.

Idag är jag hemma från skolan för att jag har huvudvärk. 23 dagen i rad. så himla jobbigt verkligen. men imorrn ska jag äntligen till läkaren och kolla detta eländet. Så det blir ingen skola imorrn heller. Jag ska infinna mig på FJB vårdcentral 14.30 hos Dr. Eva.

Det var väl allt jag kände för att dela med mig av idag.
Massa kärlek till mina girls Maw och Issa <3

PussPussPussPussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback