I'm trying so hard

2009-03-10 @ 12:19:07
'Cause i'm trying so hard to hide,
Yeah All of these feelings inside.

Ibland kommer man till en punkt i livet då man inte orkar mer.  vem har man vid sin sida då? hur vet man vem som är ens riktiga vänner? jag vet att jag har vänner som stöttar mig. men stöttar dom mig i alla lägen? så som jag skulle stöttat dom? det är frågor som jag ställer mig själv varenda jävla dag. Är det någon som har bra svar på dessa frågor?`

Dessa två veckor börjar bli jobbiga. huvudvärk i 15 dagar nu. GO AWAY!


I've never been the kind
To ever let my feelings show
And I thought that being strong
Meant never losing your self-control

Kommentarer
Postat av: Maw

Du vet vart jag står!

2009-03-15 @ 19:47:27
Postat av: Jag

Alltid hjärtat.

2009-03-18 @ 10:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback