feelings,

2009-11-17 @ 23:34:27
Vilka känslor det väckte. Om det är någon som läser min blogg, så får den personen/dom personerna förstå att detta är ett ställe som jag skriver ner allt på. Händelser (bra som dåliga), känslor (bra som dåliga) osv.

Just nu kan jag inte säga något annat än att vårat samtal fick tårarna att forsa ner, jag grät som ett litet barn, kommer förmodligen ha svullna ögon imorgon. varför får man det när man gråter? i hate it.
Vet inte vad jag ska skriva om det mer än att; Folk har så otroligt höga uppfattningar om mig, tyvärr kan jag inte hålla med om det. mina tankar om mig själv är på botten just nu, måste till min Erik och ladda upp dom till toppen igen. han är bra på att få mig att känna mig värdefull. ingen kan älska mig som han gör, ingen kan älska honom som jag gör.

Jag behöver ha någon som Victoria och Erik hos mig hela tiden för att orka hålla humöret uppe. love you babes!<3

Kommentarer
Postat av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

a för mej blirre brasilien .. :D så najs :D

2009-11-18 @ 00:34:49
URL: http://bellyy.blogg.se/
Postat av: malin

Avis jag är!!!

2009-11-18 @ 17:52:45
URL: http://superdupermalin.blogg.se/
Postat av: Malin

i am still right here <3 love you

2009-11-18 @ 22:23:13
Postat av: Victoria

Söt du är min lilla raring ! Jag ska alltid finnas här och lyfta upp dig de dagar då dina ben sviker dig <3

2009-11-21 @ 19:04:53
Postat av: malin

och jag ska finnas hos dig, jag lovar<3

2009-12-08 @ 23:56:41
URL: http://superdupermalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback