Min helg!

2009-11-08 @ 22:46:44
Fredagen började tråkigt nog med skola, men sen kom Erik och hämtade mig i Uddevalla, sen bar det av hem till honom, jag somnade som vanligt och sen när jag vaknade så såg vi på tv, film och satt vid datorn !:)
Lördagen började med frukost på sängen som min söta pojkvän fixade till mig, hihi!:)
Sen låg vi bara och myste i sängen fram till kl. 14 typ:) sen bar det av hem till mig, där vi fixade oss och drog sedan ner till Hamburgsund för att fira Anne:) Det var trevligt, vi bjöds på smörgåstårta och marängtårta!:)
Idag har vi vart ute och promenerat, myst, lagat mat och nu myser vi med en film :)

Puss på fina vovven :)



PussPussPussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback